Wszystkich wkurza to, że ofiarą Ryszarda C. jest pracownik biura parlamentarzysty Prawa i Sprawiedliwości. Także PO i salon. Dlatego podjęto moralnie dezawuującą próbę zamazania rzeczywistości. Okazuje się, że skutecznie. Polacy nie glosujący na PIS (ok 70%), w telefonicznym sondażu, uznali, że to Kaczyński odpowiada za śmierć Pana Rosiaka. Równie dobrze można byłoby przypisać Piłsudskiemu winę za śmierć obrońców Warszawy z 1920 r. albo ks. Popiełuszko za pierwsze ofiary stanu wojennego. Wystarczyłby skuteczny PR (nad nim pracował towarzysz Urban).
Jest rzeczą oczywistą, że osoba popierająca PIS, deklarująca to publicznie, jest obarczona ryzykiem "znaczących konsekwencji". W stopniu dużo wyższym od przeciętnego Platfusa. Świadomość ostarcyzmu spoełcznego,nieustannych kpin, wreszcie groźby napaści, konsoliduje elektorat J. Kaczyńskiego. Oni są z PIS na dobre i na złe, mimo obelg, inwektyw, gróźb ze strony Postępowej Polski. Tzw. żelazny elektorat.
Bycie "Platfusem" jest łatwe i przyjemne. Kaszka z manną. Nie ryzykujesz nic; w najgorszym razie stary moher nazwie Cie "Żydem". "Straszne cierpnie".
J. Kaczyński na dzisiejszym pogrzebie powiedział kilka słów bolesnej prawdy. Nie zwracał się personalnie. Nie musiał. Jego wystąpienie w łódzkim kościele okraszono gromkimi brawami. Lider PIS przyjechał, mimo gróźb, mimo obecności Prezydenta Komorowskiego, by oddać hołd człowiekowi, który zginął za niego. Nic dziwnego, że ten gest doceniono.
Gromkie brawa dla znienawidzonego przez media i część rodaków J. Kaczyńskiego są niczym wyjątkowa popularność książek Waldemara Łysiaka. Ewenement, świadectwo zwycięstwa prawdy i przyzwoitości nad kłamstwem, czarnym PRem, obłudą i cynizmem.
Krzysztof Leski jest zniesmaczony aplauzem w wykonaniu przybyłych na pogrzeb zabitego Pana Rosiaka. Zapewne myśli, że to jedynie Ci liczni parlamentarzyści PISu plus ich fanatyczni kibole klaskali. W domyśle, wykorzystali kolejną sposobność, by zgarnąć polityczne profity. Czyżby?
Nie muszę zgadywać jako skomentują dzisiejsze uroczystości "eksperci" z Wyborczej. Skoro sierota po POPISie, Krzysztof Leski nie pozostawia złudzeń, cóż może zrobić reszta?
Kolejny pretekst by pookładać PIS. Coraz trudniej będzie popierać tą partię, opierać się tej nieustannej nagonce, być przyzwoitym. Odpadną najsłabsze jednostki, z obawy przed konsekwencjami.
Śmiejecie się z tego, co mówi prof. Krasnodębski. Oszalał? Skoro udało się zrzucić odpowiedzialność za śmierć Pana Rosiaka na J. Kaczyńskiego, oprą się pokusie dalszego przeinaczania rzeczywistości? Nie wytłumaczą konieczności delegalizacji PIS?
Jasne, że tak.
Nie ma niezależnych mediów, nie ma honoru, odwagi, cnót obywatelskich.
Panuje dyktat pieniądza, chamstwa, cynizmu i wyjątkowo haniebnej etycznie propagandy.
28.10.2010 16:44
68
opublikowana w: Głos oddolny, Osoby i wartości
Dyktat socjotechniki. Red. Leskiemu i jego stronnikom.
skomentuj
skomentuj
Komentarze do notki68 |Zgłoś nadużycie
-
Ale ten dyktat niedługo się skonczy
razem z ZUS-em zbankrutują ajtiaje i agory
-
@autor
panuje dyktat po nowym akcie założycielskim nowej Polski nad trumnami poległych pod Smoleńskiem.
Jak rozumieć zachwyt SIkorskiego nad stusunkami z Rosją ( spotkanie z Ławrowem ) i jednoczesnym zacieraniem śladów, niszczeniem dowodów śledztwa w sprawie katastrofy Smoleńskiej. A wreszcie kontynuację werbalnego unicestwienia tych co po Smoleńsku w Polsce funkcjonują.
DLa mnie operacja wyniszczenia opozycji trwa w najlepsze. 10 kwietnia ścięto głowę środowisku opozycji a teraz dożyna się watachy: w świetle reflektorów, w żywe oczy kłamiąc i przy wtórze i "zachwycie" mediów a także dziennikarzy niegdyś solidarnościowych.
Mamy nowy stan wojenny.
-
@Przemek
Głęboko w to wierzę.
N bo ileż można?
-
Autor
"Jasne, że tak."-to jako komentarz.:)
-
polecam ostatnia notkę Krzesimira
www.krzesimir.salon24.pl
Porządkuje i inspiruje jak sobie z tym wszystkim poradzić.
Serdecznie...
Reklamowane w tefałenie? - No, thanks!
-
@poldek
Tak, niebywałe, że po ofierze 10 kwietnia, przechodzi publiczne linczowanie polityków PIS...
Niebywałe.
Gdyby Ozjasz, tata Adama żył, byłby dumny z syna. Bardzo dumny.
-
@bania1950
To smutne. Uważa Pan, że się uda. ze nie doszliśmy już do ściany? Tzn. oni nie doszli?
-
@chinaski
Musi!Minie zachwyt nad jałowością.To tak jak w przyrodzie.Coś umiera,żeby powstało coś "świeżego",coś nowego!Oni doszli tak jak Gomułka na skraj...wystarczy krok do przodu.Kłaniam się...A poza tym wierzę głęboko w przewagę rozumu nad instynktem...
-
autor
co by nie powiedziec, 4 lipca razwiedka dobiegla do sciany, wszelkie mordy polityczne, medialna nagonka sa wynikiem strachu, strachu , ze jeszcze chwila i komunizm upadnie, naprawde upadnie, nic dziwnego , ze puszczaja im zwieracze
-
Fałszyzm
-
@mr off
Offie, jak zwykle, bredzisz...
Potrafisz coś innego?
-
@bania1950
Też tak myślę.
pozdr.
-
@chinaski
Gdyby Ozjasz, tata Adama żył, byłby dumny z syna. Bardzo dumny.
Dlaczego nie pelnym tekstem? Chyba nie wstyd zamyka Ci usta?
-
@wawa
Tak. Jak już zaczną padać na mordę, to jak na Węgrzech. I nie będzie dywagacji nad koalicjami, Kaczyński weźmie wszystko, jak Orban...
-
@ztzt
Wydaje mi się, że Krzysztof Leski po prostu szuka dobrze płatnej pracy. Kiedyś uczciwi dziennikarze dawali ogłoszenia "szukam uczciwej pracy", ale nie wymagajmy na siłę takiego heroizmu
Czy mozna Ci powiedziec ze to co insynuujesz jest po prostu podłe?
-
@Lchlip
Ty wiesz o kogo chodzi, ja wiem, oni wiedzą...więc w czym rzecz?
Mecenas Rogowski nie śpi...
-
A rebours
Mnie zniesmaczyły dwie notki zawodowych dziennikarzy napisane w iście dresiarskim stylu, i to w takim dniu. Myslę o "Owacji na pogrzebie" pana Leskiego i "Faux pas Komorowskiego" -leppera "dziennikarstwa" (nie chodzi mi o aparycję) - pana Śmiłowicza. Jeden stanął pod filarem usłyszał oklaski, w tym rodziny chowanego, rozejrzał się po kościele i kręcąc z oburzeniem głową wyszeptał raaany co za wiocha, zero stylu, zero. A drugi znowu rozwiązywał swój codzienny rebus jakby tu dokopać Kaczyńskiemu pisząc niby o kimś innym.
W Polsce, ostanimi czasy wszystko jest odwrotnie - "europejczycy" to dzicz, łapówkarze to ofiary, nieudacznicy to władcy, patrioci to hitlerowcy, ofiary to oskarżeni...
A większość dziennikarzy to...
-
@ztzt
Niewykluczone.
Ja jednak myślę, że jest inaczej. Leski ma mnóstwo przyjaciół z lat opozycyjnych, którzy dziś stoją wiernie przy Michniku i...
boi się napisać o nich kilka słów prawdy.
Dlaczego?
Bo skończy jak blogerka Romaszewska. Będzie na korytarzach sejmowych spoglądał na któregoś, a taki odwróci znacząco wzrok...
-
------
PO tym chlipaniu czuję się jakbym order dostał.
-
@szpak80
Smiłowicz jest skończony. Liże koledze Maziarskiemu juniorowi tyłek.
Tak to odbieram.
A Leski...
hm...
z sympatii doń nie będę pisał dosadnie, co myślę o najnowszym wpisie. Tzn. jest już wiele powyżej:)
-
@chinaski
Możliwe, o tym nie pomyślałem...
-
Autor
tylko wie Pan co - mysle ze gdyby oni posuneli sie jeszcze dalej i zdelegalizowali lub inaczej zniszczyli PiS, to zostana sami zniszczeni - przez ich dotychczasowych sojusznikow i/lub moderatorow ze wsi, z kgb i tak dalej.
Na razie o sile prawicy mowia wyniki ostatniego spotkania przy urnach: 53:47.
Gdy sila Prawa i Sprawiedliwosci oslabnie powaznie, wowczas media i smutni panowie z Matrixa wybiora pewniejszego konia, na ktorego mozna stawiac w Polsce - lewice. Palikot juz goraczkowo krzata sie na tym poletku, niebawem zacznie sie nadymanie innych.
Byc moze te jelopy z PO jednak o tym wiedza i nie beda atakowali prawicy inaczej, jak probami zniszczenia/przejecia ostatnich wolnych mediow - GP, RM i media zw. z o.Rydzykiem; Rzepa i TVP juz jest zneutralizowane a przejete moga byc w ciagu paru miesiecy.
Byc moze tez PO chce CHODOWAC WROGA, tak jak przypuszcza Migalski.
Oczywiscie te cele PO moga stac w sprzecznosci z celami panow, ktorzy pociagaja za sznurki i nie maja zamiaru dopuscic do sytuacji, aby marionetki staly sie samodzielne.
Wowczas jednak przewiduje rozpad platformy na marionetkowy kadlub i tych, ktorzy jednak jeszcze maja szacunek do siebie i mysla o sobie jako o Polakach.
-
@chinaski
Ty wiesz o kogo chodzi, ja wiem, oni wiedzą...więc w czym rzecz?
To sie nazywa chyba insynuowanie?
A tak a propos, powolywanie matek i synow osob o ktorych sie pisze nie jest oznaka dobrego wychowania. Wedlug mnie oczywiscie. Chyba ze uwazasz ze komentatorzy moga sie rowniez o Twoich Rodzicach wypowiadac.
-
@chinaski
Przemyślałem sprawę. Masz rację, ostracyzm to najgorsza kara, pewnie to o to chodzi.
-
@Przemek
"Ale ten dyktat niedługo się skonczy,razem z ZUS-em zbankrutują ajtiaje i agory"
nie bardzo rozumiem, jak mialoby sie to stac...? ITI i ZUS...piernik i wiatrak..?
Moze skrobniesz cos.., bylbym wdzieczny
-
@mr off
Nie rozmieszaj mnie. Markowski? a kto to?
Jesli taki recepty na stan agresji politycznej widzi "znany" politolog/socjolog to ja wysiadam.
Kompromitacja doszczętna.
-
@ztzt
To tylko gdybanie...
-
@melgibson
Póki Tuks wiernie słuzy salonowi, nie ma się czego obawiać. Z resztą kogo salon wybierze Tuska czy patriotę Kaczyńskiego? Jasne. Jesli jednak Lewica weszłaby do gry...faktycznie.
Komoruski już dla "kolesi" z UDecji przygotował ciepłe posadki. Taki katolik z niego.
-
@Lchlip
Ja, z zwłaszcza moi rodzice nie są osobami publicznymi.
Ozjasz, po pozwaniu przez Adama pana z IPN, w jakiejś mierze tak.
-
@mr off
Ozjasz służył komunistom.
Pan tego nie rozumie?
Komunistom, którzy strzelali polskim inteligentom w tył głowy..
Zhańbił się Pan tym komentarzem.
żegnam
-
Nie należy się dziwić: oto przyjeżdża zadufany w sobie do niemożliwości Komorowski i
wie, że jest tolerowanym gościem, praktycznie bez prawa głosu. A co robi "znienawidzony" Jarosław Kaczyński? Nie tylko zabiera głos, nie tylko spokojnie i godnie żegna zmarłego ale sięga swoim głosem do ludzkich dusz, ośmiela się mówić wtedy gdy Komorowski musi milczeć!!!
I jeszcze zbiera ciepły odzew słuchających. Prostacka /dla mnie/ propaganda PO sypie się na oczach widzów - w proch i pył! A tacy byli pewni, bo lemingi przecież łyknęły obarczenie winą za śmierć pana Rosiaka J. Kaczyńskiego - a tu taki numer.
P.
-
@mr off
Ozjasz był nie "M" lecz "Sz" - uczyć się, uczyć się, uczyć się powidał klasyk !!!!
-
@Matsu
Zgadza się. choć mam wątpliwości co do wniosków Polactwa, jakie zostaną wyciągnięte po dzisiejszych uroczystościach i -zwłaszcza- przekazie medialnym z nich...
-
@LYSY NUREK
dokładnie.
cóż oczekiwać po mr. off?
-
@mr off
A któz to jest ten "profesor" kolejny "autorytet" ("autorytet" bo prpfesor a profesor bo "autorytet" - zdaje się, że jest to doktor bez habilitacji - ale mogę się mylić), który nopowiadał, że syszał "od znajomych" , że jakis tam "ksiądz" coś powiedział i poparł PiS - ci znajomi to oczywiście narzędzie naukowe "profesora politologa", boki zrywać i płakac równocześnie nad poziomem "autorytetów" !!!!!!!!!!!
-
Świetny tekst
W pełni sie zgadzam - bycie pisowcem w dzisiejszych czasach to jak w PRL przyznać sie do bycia Akowcem w czasie wojny. W najlepszym razie szydercze spojrzenie. Ludzie popierający partię Kaczynskiego są dzisiaj napiętnowani, z łatką szalenców, oszołomów i nienawistników, w dodatku ciemniaków z małych wiosek. Jak jest naprawdę wszyscy wiemy. Ale tak jest wygodnie dla celów propagandy. Wielkim błędem było oddanie władzy ludziom, którzy z Polską i jej całym dziedzictwem sie nie identyfikuja, odczuwają bycie Polakiem jako obciach. Niektórym z nich ciaży brzemie polskosci z jej trudnymi dziejami - sam premier Tusk mówił kiedys, ze "polskosć to nienormalność", że męczy go ta cała martyrologia, bohaterstwo, powstania, romantyzm celów. I Polacy takim ludziom oddali władzę, wiec trudno sie dziwic, ze teraz tą tradycyjną polskość spychają rzadzący na margines, chcąc zamknąć w getcie stereotypów i uprzedzen. Postrzegają tą polskosć tak jak postrzegali ja zaborcy, bolszewicy, Niemcy w czasie wojny czy komunisci - jako cos, co należy zliwkidowac.
A dziennikarze?? Cóż widac na nich piętno Michnika.
Pozdrawiam
-
@ autor
hehe Dostał KLeski klapsów na dupę od ludzi nawet banować zaczął a teraz napisał że "nie klaskał"
-
@mr off
Panie off moze pan skonczy z ta idiotyczna propagabda, jakie dzielenie Polakow, co pan opowiada, ktory narod jest monolitem.
Rownie dobrze mozna to samo zarzucic Tuskowi, ze podzielil narod.
GW i Michnikowi, ja zarzucam, ze od lat walczy na rozne sposoby z polskoscia, chce nas po prostu wynarodowic.
-
@Martynka
No właśnie, to piętno M. nieustannie działa.
Bycie PISowcem daje przymiot egalitaryzmu. Zwłaszcza w miastach, aglomeracjach.
Cieszę się, że jestem po właściwej stronie, że nauka historii nie poszła w las, że dostrzegam ten ogrom manipulacji.
Współczuje tym, którzy wbrew wszystkiemu tkwią zmanipulowani.
-
@mr off
Juz na drugim blogu wklejasz te brednie.
-
@observer62
Mnie nie zbanował.
Ale już mój komentarz pod notką "Bufetowej" gdzieś wcięło...
-
@Lchlip
A cpo zlego w tej wypowiedzi, w koncu wszyscy wiedza kim byl ojciec Michnika.A Michnik widac odebral takie a nie inne wychowanie w domu.
Wiec GW jest wlasnie takie a nie inne
-
@mr off
gratuluje bycia posłańcem Ozjasza Sz.
To wielka nobilitacja!
-
@mr off
Fenomenalny przykład "dwójmyslenia" "saloniku" (bo gdzie im do "salonu") Polskość - Antypolska - a uczyć kogokolwiek czegokolwiek to może ktoś kto cokolwiek wie i potrafi to robić - ABC Europy jeśli Drogi Panie Off nie zauważyłeś to powrót (czy się komus to podoba czy nie !!!) do "korzeni" i własnej historii i to wbrew politycznym wygibasom pokolenia 68 - Wy tkwicie zaś (i cała ta platfonserska hałastra z wybiórczej)na nieszczęście Polski jeszcze w latach 70/tych !!!!!!!!!
Z wzajemnością życzę (już nie miłego dnia) miłego wieczora !
-
@chinaski
Ja takze ciesze sie, ze stałam i stoje zawsze po własciwej stronie, po stronie ludzi uczciwych, szczerych patriotów, państwowców. Choc to dzisiaj bardzo trudne. Dla mnie, jak dla tych ludzi, na których głosuję Polska to coś wiecej niż tylko sukno, z którego każdy chce wydrzec jak najwiecej nie bacząc na konsekwencje. Nie mogłabym spojrzeć na siebie w lustrze, swoim dzieciom w oczy, gdybym poparła ludzi niszczących nasze panstwo. Patrząc w przyszłosc zawsze należy ogladnąc się za siebie, wspomnieć tych, którzy dla nas poświęcili najwięcej - oddali swoje życie. Wówczas zawsze bedziemy wybierac własciwie.
Pozdrawiam
-
@mr off
Moja polskosc jest calkiem normalna, prosze pana ,co do Europy, to mieszkam w Brukseli i pan Adam Michnik moglby sie nauczyc czegos ode mnie.
Ja kocham ten bajkowy swiat nikt mnie nigdzie nie zapedzal, wole ten moj swiat, niz swiat Michnika.
Prosze sobie kupic koniecznie gwizdek na 11 listopada, i isc razem z lewactwem na barykady.
Biedni wy jestescie, wlasciwie bez ojczyzny, bez historii, wzbudzacie jedynie litosc.
-
@Martynka
Pięknie to Pani napisała. I szczerze, tak czuję.
Podpisuje się oczywiście pod całością.
pozdr.
-
@mr off
A wie pan panie off , ze pan Ozjasz nie byl zwyklym szpiegiem o co sie oburzyl pan Adas, byl czyms gorszym, byl zdrajca, ktory dazyl do oderwania czesci Polski, poza tym byl komunista ,a komunisci popelnili nie mniej zbrodni niz nazisci.
Ciekawe co zrobi pan Michnik, bo jest nakaz ekstradycji jego brata do Polski, ten tez byl wychowywany przez Ozjasza.
-
@mr off
Pomarzyc dobra rzecz panie off
-
@gini
"Rownie dobrze mozna to samo zarzucic Tuskowi, ze podzielil narod."
Nie "rownie dobrze" ale wlasnie Tuskowi i jego Platformie zawdzieczamy ten podzial Narodu. Kto pierwszy zaczal wyzywac ludzi od moherow? Kto dzielil Polske na Polske A i Polske B? A kto na 'naszych wyksztalconych' i ciemnote pisowska?
-
@mr off
Po co mi tu spam kolportujesz?
-
@mr off
Ja tam wole zeby te zaklamane instytucje, o ktorych pan pisze, niczego ani mnie, ani innych nie uczyly
-
@mr off
i precz z Offami!!!!
-
@chinaski
Bardzo trafny tekst. Również dostrzegam dziwną różnicę między zdrowym rozsądkiem, a tym co pokazują media. Od pewnego czasu obawiam się czy jeżeli mediom i Tuskowi nie przeszkadza traktowanie nas przez Rosję jak wasali (nie dali nam dokumentów, a mamy napisać swoją część raportu... ewidentnie traktują nas jak podwładnego bez prawa głosu), że obwiniają JK że chciał napaść na niego morderca, to może niedługo zaczną nas, obywateli jawnie okłamywać, jawnie działać na naszą niekorzyść? Ale już nie tylko w sensie politycznym, ale np. ukradną państwowe pieniądze (byli blisko przy okazji afery stoczniowej), zafałszują wybory, naślą jakąś służbę na politycznego przeciwnika może nawet tak jak to robi się w Rosji itp. Nie wiem, ale od pewnego czasu widzę, że coraz bliżej nam do tamtejszego modelu władzy. Oskarżano kiedyś PiS za nasyłanie służb, podsłuchy - jednak za PiS nikt nie zginął. A teraz zginął Prezydent z żoną, szef IPN, wszyscy dowódcy wojsk, parlamentarzyści, senatorowie, mordują człowieka, bo pracował w biurze opozycyjnej partii. Oskarżali PiS, ale to za PO takie rzeczy są realne. Jak w koszmarze.
-
@Julka
Koszmar, który snyli sami się ziścił za ich rządów.
Takie są fakty. Za PIS nikt nie zginał, za PO kwiat polskiej inteligencji i Rosiak tylko dlatego, że był zatrudniony przez PIS....
To działać powinno na wyobraźnie. Dlaczego nie działa?
Ludziom media nieustannie wpajają do głowy, że wilk jest owieczką i oni wierzą...
Skoro Wajda, Davies, Doda tak mówi...słuchają, jak owce.
-
@mr off
Panie off , Norman Davies , profesor Markowski, profesor Kik, profesur Bartoszewski, to sa panskie autorytety a nie moje, wiec wkleja pan na prozno, te bzdety.
-
1. Nie trzeba byc za PiS, wystarczy nie zgadzać się z tym jak przedstawiają "rzeczywistość" media
głównego nurtu, by odczuć "znaczące konsekwencje".
To fakt bycie platfusem jest niezwykle łatwe i wygodne, wystarczy powtarzać to co pojawi się w nagłówkach głównych mediów.
70% stwierdziło, ze JK winny? Dziwny to narodek, te lemingi. Doskonale zdają sobie sprawę (czasem), że w hipermarkecie manipuluje się nimi, rożnymi sztuczkami zachęcając do kupna towarów. Nie wiedzą natomiast nic o manipulacji medialnej, socjotechnice politycznej ("pisowcy" też są manipulowani, ale muszą wykonać jakiś wysiłek intelektualny, by dać się zmanipulować:), wystąpić przeciw łatwemu łykaniu papki medialnej mediów słusznych. Nawet przysłowiowa moherowa babcia słuchająca wyłącznie RM wie, że nie jest to główny nurt, że to "niemodne". A "pisowiec" nie tylko radiomaryjny, musi się już namęczyć, by docierać do innych źródeł, publikacji, opinii).
Sądzą - lemingi - że do swoich "wniosków" dochodzą własnym rozumowaniem, z którego to rozumowania są raczej zadowoleni. Ze względu na to, że posiadają często formalne wykształcenie, kontakt z internetem, nawet znają (często trochę) jakiś język, bywali za granicą itd, te ich bezkrytyczne i bezwiedne poddawanie się manipulacji świadczy o tym, że to głupy kompletne, głupsi 100 krotnie od najgłupszej babci moherowej, która nigdy nie była dalej od swojej wsi dalej niż kilkanaście kilometrów.
2. Chyba takie ktoś z PiS, powinien liczyć z nazwaniem go Żydem. Charakterystyczny dla "polskich elit" lizusowski filosemityzm, nie omija tej partii.
3. PiS też zadłuża skarb państwa, bardziej może dąsa się na Unię, ale też nie wystąpi przeciw niej w ważnych sprawach i jest - jak wspomniałem - przykładnie wręcz filosemicka. Słuchała się Trybunału Kon. itd itd.
Jednakowoż budzi niespotykaną wręcz nienawiść GW i okolic" mediów postokrągłostołowych. Sądzę, że jest to następstwo wystąpienia PiS, przeciw jednemu z podstawowych filarów porządku pookrągłostołowego: WSI - ostoi naszej młodej demokracji:))). Może także stworzenie CBA, odbierane jako złamanie (chwilowe) monopolu postkomunistów w służbach specjalnych - który to monopol był chyba akceptowany przez "elity posolidarnościowe" dokooptowane przy Okr. stole, które zadowalały się pozornym sprawowaniem władztwa nad służbami, poprzez wymianę części szefów, gdy byli (nominalnie, bo wszak tworzyli czasem rząd) "u władzy".
-
@chinaski
Krasnodębski znako9micie diagnozuje polską rzeczywistość.
-
@Sowiniec
Tak, wyśmienicie.
Każdy tekst w "Rzepie" i nie tylko czyta się z przyjemnością.
Piszę w lubczasopismach
-
16.05.2012 19:35
-
13.05.2012 22:16
-
03.05.2012 12:47
-
03.05.2012 12:46
Ostatnie notki
-
Suma wszystkich oszczerstw. Kto przeprosi agenta Tomka?
Dziś polski wymiar sprawiedliwości uznał Beatę Sawicką, byłą posłankę PO, za winną korupcji i skazał ją na 3 lata...
16.05.2012 17:36 11 -
"RZEPA": Macierewicz i Palikot to ta sama liga
Tomasz Wróblewski, naczelny "Rzepy" komentując ostatnie wyczyny S. Niesiołowskiego, pisze : ...
13.05.2012 21:15 26 -
Kaczyński na minie? Polemika z I. Janke
Jarosław Kaczyński, lider opozycji, oświadczył, iż popiera bojkot Euro na Ukrainie. Deklaracja niebywała. Zwłaszcza w...
03.05.2012 11:19 14
Moje ostatnie komentarze
-
i...od niedawna "koleś" RadSika.
16.05.2012 21:18
-
ja kawałeczek życia spędziłem w Bydgoszczy i to całkiem niedawno...więc znam posła...
16.05.2012 21:15
-
pewnie ma Pan rację.
16.05.2012 20:29
-
wiem...na pytanie zawarte w tytule odpowiedź zawarłem w konkluzji tekstu. pozdr.
16.05.2012 20:29
-
Dokładnie. Nieustanna promocja Miglaskiego i blogerów, którzy bili brawa, kiedy Kluzica...
14.05.2012 09:41
Najpopularniejsze notki
-
"RZEPA": Macierewicz i Palikot to ta sama liga
komentarze: 26
-
Podłość i podłość. Klasyfikacja S. Blumsztajna
komentarze: 26
-
Kłamliwy raport KRRiT o 11.11. Dworak jak Kwiatkowski
komentarze: 18
-
Święto Żołnierzy Wyklętych. Dylemat S. Blumsztajna.
komentarze: 15
-
Kaczyński na minie? Polemika z I. Janke
komentarze: 14
Aktywne dyskusje
-
Suma wszystkich oszczerstw. Kto przeprosi agenta Tomka?
komentarze: 11ostatnio: KAMA777
-
"RZEPA": Macierewicz i Palikot to ta sama liga
komentarze: 26ostatnio: REKINEK
-
Kaczyński na minie? Polemika z I. Janke
komentarze: 14ostatnio: WADAMS
-
Stankiewicz versus Śmiłowicz. Moje votum separatum
komentarze: 4ostatnio: RECMA
-
Michnik kpi z inteligencji Polaków
komentarze: 4ostatnio: BREAKWATER
Moje tagi
Ulubione blogi i lubczasopisma
- blueslover 254 1440
- Free Your Mind 1435 61417
- Gadowski 299 2050
- Godziemba 332 9004
- kokos26 1617 4213
- Rybitzky 1697 3770
- Ufka 921 28565



